تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
کد خبر : 33747

معضل ازدواج، مهمتر از فرزندآوری است/کاهش انگیزه جوانان برای ازدواج

معضل ازدواج، مهمتر از فرزندآوری است/کاهش انگیزه جوانان برای ازدواج

رئیس پژوهشکده رویان: معضل ازدواج، مهمتر از فرزندآوری است/کاهش انگیزه جوانان برای ازدواج   رئیس پژوهشکده رویان با بیان اینکه مهمتر از مسئله فرزندآوری، معضل ازدواج است، گفت: حوزه فرهنگی شهرداری می‌تواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پژوهشکده رویان:

معضل ازدواج، مهمتر از فرزندآوری است/کاهش انگیزه جوانان برای ازدواج

 

رئیس پژوهشکده رویان با بیان اینکه مهمتر از مسئله فرزندآوری، معضل ازدواج است، گفت: حوزه فرهنگی شهرداری می‌تواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود سبب می‌شود که آ‌ن‌ها به قضیه فرزندآوری فکر کنند.

به گزارش دنیای اسرار:دکتر محمدحسین نصراصفهانی اظهار کرد: حوزه فرهنگی شهرداری می‌تواند در تبلیغات شهری سئوالات انگیزشی پیرامون بهار باروری و سنین مناسب فرزند آوری مطرح کرد، اگر سئوالات انگیزشی در ذهن جوانان ایجاد شود سبب می‌شود که آ‌ن‌ها به قضیه فرزندآوری فکر کنند.

وی افزود: شورا و شهرداری اصفهان اگر می‌خواهد در این زمینه قدمی بردارد باید به صورت غیرمستقیم اطلاع‌رسانی‌هایی را بر پایه علمی انجام دهد.

رئیس پژوهشکده رویان بیان کرد: اگر سه ماه قبل از بارداری تغذیه پدر و مادر صحیح شود، یک سوم فرزندان ناسالم به دنیا نمی‌آیند و تمامی این موارد می‌تواند به خوبی آموزش داده شود.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان،وی افزود: اروپا نیز با معضل جمعیت روبرو بوده است و طی سال‌های اخیر در این زمینه تلاش کرده و امروز می‌بینیم که خانواده‌های اروپایی تعداد فرزندان زیادی دارند.

نصراصفهانی با تاکید بر اینکه مهمتر از مسئله فرزندآوری، معضل ازدواج است، گفت: انگیزه جوانان برای ازدواج کاهش یافته است که باید در این مسیر قدم‌های موثر برداشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.