تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
کد خبر : 33998

نشست مدیرعامل آبفای استان با معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

نشست مدیرعامل آبفای استان با معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان

در نشست مدیر عامل آبفای استان با معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، موضوعات مربوط به حوزه آب و فاضلاب و خدمات شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت. به گزارش دنیای اسرار:در این نشست که با حضور مدیر عامل آبفای استان، جمعی از مدیران شرکت و مدیران حوزه خدمات شهری برگزار شد، مدیر عامل آبفای

Print Friendly, PDF & Email

در نشست مدیر عامل آبفای استان با معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان، موضوعات مربوط به حوزه آب و فاضلاب و خدمات شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش دنیای اسرار:در این نشست که با حضور مدیر عامل آبفای استان، جمعی از مدیران شرکت و مدیران حوزه خدمات شهری برگزار شد، مدیر عامل آبفای استان ضمن تقدیر از همکاری های شهرداری اصفهان به ویژه حوزه خدمات شهری در زمینه اجرای پروژه های آب و فاضلاب، ابراز امیدواری کرد همکاری های متقابل در آینده و با استفاده از ظرفیت کارگروه مشترک ارتقا یابد.
گفتنی است در این نشست موضوعات مختلف از جمله صدور مجوزهای لازم برای تسریع در عملیات احداث مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی قائمیه، واگذاری انشعابات آب به محور گردشگری ناژوان، استفاده شهرداری از شیرهای هیدرانت در مواقع لزوم و پیگیری تفاهم نامه های مشترک مطرح شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.