تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 5523

پیروزی سپاهان در حضور۴۰ هزار تماشاگر اصفهانی

پیروزی سپاهان در حضور۴۰ هزار تماشاگر اصفهانی

لیگ برتر فوتبال پیروزی سپاهان در حضور۴۰ هزار تماشاگر اصفهانی   تیم فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه توانست در حضور ۴۰ هزار هوادار خود با نتیجه یک بر صفر پدیده مشهد را شکست دهد. دنیای اسرار: دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵:۱۵

Print Friendly, PDF & Email

لیگ برتر فوتبال

پیروزی سپاهان در حضور۴۰ هزار تماشاگر اصفهانی


  تیم فولاد مبارکه سپاهان روز جمعه توانست در حضور ۴۰ هزار هوادار خود با نتیجه یک بر صفر پدیده مشهد را شکست دهد.

دنیای اسرار: دیدار تیم های سپاهان اصفهان و پدیده مشهد در چهارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۵:۱۵ دقیقه امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد و در پایان میزبان توانست با نتیجه یک بر صفر میهمان مشهدی خود را شکست دهد.
طلایی پوشان سپاهان نیمه نخست این دیدار را طوفانی آغاز کردند و چندین موقیعت گل به دست آوردند که از کنار دروازه تیم حریف با بدشانسی به بیرون رفت.
سرانجام در یکی از ضد حملات در دقیقه ۲۷ پاس سعید آقایی به مهرداد محمدی رسید و ضربه زیبا و سرکش این بازیکن دروازه پدیده مشهد را باز کرد.
بازیکنان تیم پدیده مشهد هم در ضد حملات چندین موقیعت خوب را به دست آوردند که با بی دقتی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت و در یکی از صحنه ها در اواخر نیمه اول دزواره سپاهان یکی از توپ ها را مهار کرد.
در دقیقه ۴۳ تیم سپاهان در یکی از حملات خود توسط سجاد شهبازاده یک موقعیت خوب به دست آورد که با بی دقتی این بازیکن توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و این موقعیت خوب از دست رفت.
نیمه نخست این دیداردر یک بازی خوب و دیدنی با نتیجه یک بر صفر به سود طلایی پوشان سپاهان به پایان رسید.
نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که بازیکنان پدیده به دنبال جبران گل خورده بودند و توانستند در همان دقایق ابتدای این نیمه یک موقعیت خوب به دست بیاورند که خلعتبری نتوانست از این موقعیت درست بهره ببرد.
قرمزپوشان پدیده برای جبران نتیجه از کنارهای زمین به حملات خود افزودند ولی مدافعان طلایی پوش به خوبی آنها را مهار کردند.
در دقیقه ۵۶ ضربه ایستگاهی بازیکنان پدیده که تبدیل به گل شد توسط داور آفساید اعلام شد تا حملات این تیم بی نتیجه بماند.
در آن طرف میدان طلایی پوشان سپاهان در خیل عظیم هواداران خود به شدت تشویق می شدند همچنان به سمت دروازه حریف حمله می کردند که توپ توسط دروازه حریف مهار می شود.
در دقیقه ۵۹ ساسان انصاری بازیکن سپاهان بر روی مرتضی منصوری بازیکن پدیده خطا کرد که یک موقعیت خوب را از پشت هجده قدم برای پدیده به وجود آورد که خلعتبری بازیکن پدیده با بی دقتی توپ را به بیرون زد تا موقعیت دیگری را برای پدیده از دست رفت.
تیم پدیده همچنان در میان سر و صدای طرفداران سپاهان به سمت دروازه این تیم حمله کرد ولی در گلزنی موفق نبودند.
در آن طرف میدان سپاهانی ها هم در دقیقه ۶۵ توسط مهرداد محمدی یک موقعیت خوب را از دست دادند که آه هواداران این تیم را در بر داشت.
در دقیقه ۸۰ این دیدار شهبازارده بازیکن سپاهان با یک ضربه زیبا دروازه پدیده را تهدید کرد که مدافع پدیده توپ را به خوبی برگشت داد.
قرمزپوشان پدیده در اواخر نیمه دوم بر حملات خود افزودند ولی نتوانستند از موقعیت های خود بهره ببرند تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان واگذار کنند.
در این دیدار ساسان انصاری از تیم سپاهان و محمد حسین مرادمند از تیم پدیده با کارت زرد داور مواجهه شدند.
این دیدار برای تیم سپاهان با هدایت امیز قلعه نویی ، پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی تعویض دقیقه ۴۶( محمد بحیرایی) ولادیمیر کومان تعویض دقیقه ۸۱ بختیار رحمانی)، ساسان انصاری تعویض دقیقه ۶۴(جلال الدین علی محمدی) ، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده و در تیم پدیده مشهد علی نعمتی، محمد حسین مرادمند، مسعود ریکی، محمد رضا ناصحی، اکبر صادقی، امین قاسمی نژاد، محمد رضا خلعتبری تعویض دقیقه ۶۸( سعید صادقی)، حسین مهربان تعویض دقیقه ۶۸ (یونس شاکری)، یوسف بهزادی، محمد قاسمی نژاد و مرتضی منصوری با هدایت یحیی گلمحمدی به میدان رفتند.
این دیدار را محمدرضا اکبریان با کمک های مهدی الوندی و محمدرضا مدیرروستا قضاوت کردند.

منبع:ایرنا

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.