تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۴۷
کد خبر : 2521

۳۸ هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند

۳۸ هزار کودک یتیم تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان هستند

پایگاه خبری دنیای اسرار زاهدان – سرپرست کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۳۸ هزار کودک یتیم به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند. پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش وحید نجفی اظهار داشت:  تعامل و همکاری‌های خوبی بین بانک های عامل و کمیته امداد

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

زاهدان – سرپرست کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: هم اکنون ۳۸ هزار کودک یتیم به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت کمیته امداد این استان قرار دارند.

پایگاه خبری دنیای اسرار به نقل از مهر:به گزارش وحید نجفی اظهار داشت:  تعامل و همکاری‌های خوبی بین بانک های عامل و کمیته امداد در ارائه خدمات و پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان صورت گرفته است که نشان از اعتقادات مذهبی در رسیدگی و کمک رسانی به نیازمندان و محرومان دارد.

وی با اشاره به اینکه  هم اکنون ۳۸ هزار یتیم به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان قرار دارند، افزود: در طول سال افراد مختلفی بنا به دلایلی از جمله مشکلات مالی و از کارافتادگی سرپرست خانوار با تشخیص کمیسیون پزشکی و همچنین زنان سرپرست خانوار از حمایت های این نهاد در سرفصل‌های مختلف بهره مند می شوند.

سرپرست کمیته امداد سیستان و بلوچستان ادامه داد: معمولا ایتام تحت حمایت دارای یک یا دو حامی بوده و ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان از سوی حامیان نیکوکار دریافت می کنند و این در حالی است که ۹۳ درصد حامیان کودکان استان از سایر استان‌های کشور هستند.

نجفی یادآور شد: کمک‌های حامیان از طریق شماره شناسه مربوط به ایتام واریز می شود که همواره این کمک‌ها نقش مهم و اساسی در رفع بخشی از مشکلات و نیازهای آنها دارد.

وی گفت: اغلب حامیان کارمند بوده و یک یا دو یتیم تحت حمایت دارند به طوری که در ایام مختلف سال در قالب کمک های نقدی و کالایی به ایتام تحت حمایت کمک می کنند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.