تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
کد خبر : 32901

برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور

برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور

دبیر هفته فرهنگی اصفهان خبر داد: برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با حضور سه تن از خوانندگان برتر کشور ؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج در پردیس هنر میزبان شهروندان و گردشگران است. به

Print Friendly, PDF & Email

دبیر هفته فرهنگی اصفهان خبر داد:

برگزاری جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» با حضور هنرمندان برجسته کشور

دبیر هفته فرهنگی اصفهان گفت: جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان با حضور سه تن از خوانندگان برتر کشور ؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج در پردیس هنر میزبان شهروندان و گردشگران است.

به گزارش دنیای اسرار: سیدمحمدصادق سجادزاده با اعلام این خبر گفت: دبیرخانه هفته فرهنگی اصفهان امسال نسبت به برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه با همکاری دانشگاه‌ها، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شرکت پست، مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان‌های تابعه شهرداری اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و سازمان نوسازی شهرداری اصفهان اقدام کرده است.

او با بیان اینکه در این رویداد ۱۳۰ عنوان برنامه محله‌محور برای اجرا در تمامی مناطق شهر طراحی شده است، افزود: همچنین ۷۰ عنوان برنامه تخصصی در حوزه‌های معماری، موسیقی، ایثار و شهادت، فقه و اجتهاد، تفسیر قرآن، کتاب، سینما، رسانه، فرهنگ‌عامه، تاریخ و فرهنگ شهری، شعر و ادبیات به‌صورت متمرکز در فضای شهری اجرا می‌شود.

دبیر هفته فرهنگی اصفهان یکی از برنامه‌های شاخص در این ایام را جشن بزرگ «به‌افتخار اصفهان» دانست و تصریح کرد: این برنامه که با هدف افزایش نشاط اجتماعی و با رویکرد خانواده محوری طراحی شده از ۳ اردیبهشت ماه در پردیس هنر آغاز شده و تا پنجم این ماه ادامه دارد.

او افزود: در این برنامه که هر شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه میزبان شهروندان است، سه تن از خوانندگان برتر کشور؛ محمد اصفهانی، محمد معتمدی و حسام‌الدین سراج به اجرای برنامه می‌پردازند.

به گفته سجادزاده، اجرای حسن اکلیلی و رضا احسان پور شاعر طنزپرداز و همچنین اجرای استندآپ کمدی توسط جواد مدنی، مرتضی ریحانی و پیمان ابراهیمی از دیگر بخش‌های این برنامه است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.