تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
کد خبر : 34183

افزایش مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد استان اصفهان

افزایش مشارکت خیران در برنامه های کمیته امداد استان اصفهان

 میزان مشارکت خیران اصفهانی در برنامه های اجرایی کمیته امداد در دوماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است. به گزارش  دنیای اسرار، علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعتماد خیران به کارکردهای

Print Friendly, PDF & Email

 میزان مشارکت خیران اصفهانی در برنامه های اجرایی کمیته امداد در دوماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۸ درصد افزایش داشته است.

به گزارش  دنیای اسرار، علی اخلاقی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اعلام این خبر اظهار داشت: با اعتماد خیران به کارکردهای اثربخش کمیته امداد در حوزه محرومیت زدایی برخلاف چالش های اقتصادی موجود، مشارکت مردم در برنامه های اجرایی این نهاد افزایش داشته است.

علی اخلاقی با بیان اینکه مشارکت نیکوکاران در برنامه های اجرایی کمیته امداد موجب هم افزایی در ارائه خدمات اثربخش به جامعه هدف این نهاد می شود، ادامه داد: اصفهانی ها با احساس مسوولیت در حوزه مسائل اجتماعی همواره در برنامه های اجرایی این نهاد پای کار بوده و مشارکتی بیش از ۷۸ میلیارد و ۴۴۶ میلیون تومانی نیکوکاران در طرح های اجرایی حوزه مشارکت های مردمی کمیته امداد در دوماهه سال جاری، شاهد صادقی بر این موضوع است.

وی با اشاره به اینکه این مبالغ توسط نیکوکاران، حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین، مودیان زکات و سایر برنامه های کمیته امداد جمع آوری شده، افزود: در این مدت با همکاری مراکز نیکوکاری نیز بالغ بر ۱۱۳ میلیارد و ۵۲۲ میلیون تومان به صورت نقد و کالا به مددجویان و اقشار نیازمند محلات و روستاها خدمت رسانی شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان اصفهان، حضور فعال مردم نوعدوست را از شاخصه های اثرگذار در افزایش کمک های مردمی و مشارکت خیران در برنامه های فقرزدایی این نهاد دانست و گفت: هم استانی های عزیز می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و مراکز نیکوکاری کمیته امداد و یا با شماره گیری #۱*۰۳۱*۸۸۷۷* حمایت خود را در کوتاه ترین زمان ممکن بدست نیازمندان واقعی برسانند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.