تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
کد خبر : 34246

اصفهان؛ کانون مراودات ملی و بین المللی در هفته صنایع دستی

اصفهان؛ کانون مراودات ملی و بین المللی در هفته صنایع دستی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد: اصفهان؛ کانون مراودات ملی و بین المللی در هفته صنایع دستی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته جهانی صنایع دستی (مقارن با ۲۰ تا ۲۶ خردادماه)، علاوه بر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شخصیت‌های بین‌المللی، مسئولان کشوری، مدیران ارشد مرتبط

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:

اصفهان؛ کانون مراودات ملی و بین المللی در هفته صنایع دستی

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته جهانی صنایع دستی (مقارن با ۲۰ تا ۲۶ خردادماه)، علاوه بر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شخصیت‌های بین‌المللی، مسئولان کشوری، مدیران ارشد مرتبط با حوزه صنایع دستی و شهرداران شهرهای مختلف از سراسر کشور در اصفهان حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش دنیای اسرار:، سیدعلی معرک‌نژاد روز دوشنبه ۲۲ خردادماه در برنامه رادیویی «صدای شهر» با اشاره به آغاز هفته جهانی صنایع دستی اظهار کرد: به‌واسطه اینکه اصفهان، شهر جهانی و خلاق صنایع دستی محسوب می‌شود و در عرصه صنایع دستی شهره جهان است، در این ایام مرکز و کانون مراودات و تعاملات ملی و بین المللی است.

او افزود: به‌مناسبت هفته جهانی صنایع دستی، علاوه بر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شخصیت‌های بین‌المللی، مسئولان کشوری، مدیران ارشد مرتبط با حوزه صنایع دستی و شهرداران شهرها از سراسر کشور در اصفهان حضور پیدا کردند و امیدواریم این مراودات به نفع شهر و شهروندان و به ویژه هنرمندان صنایع دستی باشد.

آغاز به کار چند پروژه جدید در منطقه ۶

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ادامه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری، آئین آغاز به کار پروژه‌های عمرانی منطقه ۶ طی هفته جاری برگزار می‌شود، گفت: در این آیین پروژه‌های مهمی در بُعد شهری، فرهنگی و معنوی اجرایی می‌شود که از جمله آنها آغاز عملیات عمرانی قطعه‌ای از حلقه چهارم ترافیکی شهر است.

او اضافه کرد: همچنین پروژه‌هایی در محدوده مجموعه تخت فولاد و گلستان شهدا آغاز می‌شود که در روزهای آینده اطلاعات دقیق آن به اطلاع عموم شهروندان می‌رسد.

حضور شهردار اصفهان در برنامه رادیویی «بی‌واسطه با مردم»

معرک نژاد خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «بی‌واسطه با مردم» چهارشنبه هفته جاری با حضور علی قاسم‌زاده، شهردار اصفهان در استودیوی رادیویی «صدای شهر» پخش می‌شود و شهروندان می‌توانند سوالات، ابهامات و نظرات خود را بی‌واسطه بیان کنند.

او تأکید کرد: از آنجایی که برنامه رادیویی صدای شهر به‌لحاظ زمانی محدود است، سوالات شهروندانی که فرصت طرح آنها در زمان برنامه فراهم نشده، پس از برنامه به صورت مکتوب نگارش شده و همراه با کد رهگیری و پاسخ‌ سوال برای شهروند مورد نظر ارسال می‌شود.

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.