تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱
کد خبر : 34556

جان باختن ۲ جوان براثر واژگونی موتورسیکلت

جان باختن ۲ جوان براثر واژگونی موتورسیکلت

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان علت حادثه جان باختن ۲ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصفهان براثر واژگونی موتورسیکلت در یکی از خیابان های شهر اصفهان را تشریح کرد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” محمدرضا محمدی” در خصوص جان باختن ۲ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصفهان براثر واژگونی

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان علت حادثه جان باختن ۲ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصفهان براثر واژگونی موتورسیکلت در یکی از خیابان های شهر اصفهان را تشریح کرد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” محمدرضا محمدی” در خصوص جان باختن ۲ نفر از خبرنگاران و فعالان رسانه ای اصفهان براثر واژگونی موتورسیکلت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ساعت ۲ بامداد پنجشبه هشتم تیرماه یک دستگاه موت ورسیکلت بعد از پیچ خیابان هزار جریب با موانع حاشیه خیابان برخورد کرده و دچار واژگونی می شود.
وی افزود:در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت که به شدت مجروح شده بودند توسط نیروهای امدادی به بیمارستان انتقال داده می شوند اما علی رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست می دهند.
رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در خصوص علت این حادثه گفت: کارشناسان تصادفات پلیس راهور شهرستان اصفهان پس از بررسی دقیق صورت گرفته تخطی راکب موتورسیکلت از سرعت مطمئنه را علت وقوع این حادثه اعلام کردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.