تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۷
کد خبر : 34562

برگزاری گردهمایی مدیران و مسئولان شهری و روستایی شهرستان فلاورجان

برگزاری گردهمایی مدیران و مسئولان شهری و روستایی شهرستان فلاورجان

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب با حضور قائم مقام مدیرعامل آبفای استان اصفهان و فرماندارفلاورجان گردهمایی مدیران و مسئولان شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد. به گرارش دنیای اسرار:در این مراسم مجید حبیبیان با اشاره به ارائه خدمات ۲۳ گانه آبفا به صورت غیر حضوری گفت: هم‌اکنون مشترکان می‌توانند با تماس

Print Friendly, PDF & Email

به مناسبت هفته صرفه جویی در مصرف آب با حضور قائم مقام مدیرعامل آبفای استان اصفهان و فرماندارفلاورجان گردهمایی مدیران و مسئولان شهری و روستایی این شهرستان برگزار شد.

به گرارش دنیای اسرار:در این مراسم مجید حبیبیان با اشاره به ارائه خدمات ۲۳ گانه آبفا به صورت غیر حضوری گفت: هم‌اکنون مشترکان می‌توانند با تماس با شماره ۱۵۲۲ ، ورود به پرتال شرکت به آدرس www.abfaesfahan.ir ، با استفاده از کد دستوری #۱۵۱۵۲۲*۶۶۵۵* و اپلیکیشن خدمات همراه آبفای استان اصفهان اقدام به دریافت خدمات ۲۳ گانه آبفا به صورت غیر حضوری نمایند.
وی در ادامه به خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان که از طریق سامانه ۱۵۲۲ ارائه می شود پرداخت و عنوان کرد: هم استانی‌های عزیز در هر ساعت از شبانه روز می توانند این خدمات را از درگاه‌های ذکر شده دریافت کنند.
در ادامه این برنامه فرماندار فلاورجان با بیان اینکه آب سرمایه ملی است اعلام کرد: آب تنها ماده ای است که غیر قابل جایگزین است و باید تلاش ها در جهت حفظ و محافظت از آن به عنوان سرمایه ملی در دستور کار قرار گیرد.
معینی ارائه خدمات آبفا را به صورت غیر حضوری قابل تقدیر برشمرد و گفت: ارائه این خدمات با استفاده از تکنولوژی روز باعث شده که خدمات، بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن در اختیار مردم قرار گیرد که این امر رضایت مردم را به دنبال داشته و قابل تقدیر است.
در ادامه این نشست مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای استان اصفهان همکاری مدیران و مسئولان شهری و روستایی را در فرهنگ سازی مصرف درست آب در جامعه مهم خواند و اعلام کرد: مدیران ومسئولان شهری و روستایی می توانند با ساز و کارهایی که در اختیار دارند زمینه های مصرف درست آب را در شهرها و روستاها فراهم کنند که در این میان می توان به ترویج فرهنگ درست آب در جامعه با انتشار تولیدات فرهنگی آبفا در شبکه های های مجازی و درگاههای اطلاع رسانی مختص به خود اشاره کرد.
مجید مختاری با بیان اینکه با ارتقای سواد آبی مردم می توان به ارزش واقعی آب پی برد تصریح کرد: متاسفانه برخی از مردم قدر و ارزش واقعی آب را به خوبی نمی دانند و بعضا آب را بهینه مصرف نمی کنند چرا که آب آسان و با قیمت بسیار ارزان در اختیار آنان قرار می گیرد درحالیکه برای تامین ، انتقال و توزیع آب هزینه بسیار زیادی پرداخت می شود و این درحالی است که در طول ماه و به طور میانگین یک خانواده ۴ نفری حدود ۱۶ هزار تومان هزینه آب بها دارند که رقم بسیار ناچیزی در سبد هزینه خانوار هااست.
در ادامه مدیر آبفای فلاورجان به خدمت رسانی به یازده شهر و ۶۰ روستا در این منطقه پرداخت و تصریح کرد: تمام تلاش ها در آبفای منطقه فلاورجان خدمت رسانی پایدار و بهینه به مردم در شهرها و روستاهاست چرا که هدف ما کسب رضایت مردم بیش از پیش می باشد.
محمد مهدی پراندوخ با اشاره به هدف برگزاری این گردهمایی گفت: این نشست به منظور کم کردن فاصله تقاضا و عرضه خدمت رسانی به مردم در دستورکار قرار گرفت که با هم اندیشی همه مسئولان امر در این منطقه ارائه خدمات مطلوب آبفا به مردم همچنان ادامه می یابد.
در ادامه مدیر سامانه ۱۵۲۲ آبفای استان گفت: این سامانه با هدف تمرکز و ارائه خدمات غیر حضوری از طریق تلفن ثابت و همراه برنامه ریزی شده و هدف آن حذف مراجعه شهروندان به ادارات آبفا و ارائه خدمات فروش و پس از فروش به صورت تلفنی به مشترکین بوده است. در حال حاضر خدمات ۲۳ گانه شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در تمام ساعات شبانه روز در شهرها و روستاهای استان، از طریق تماس با شماره تلفن چهار رقمی ۱۵۲۲ به متقاضیان و مشترکین ارائه می شود.
روح اله سعیدی هدف از اجرای این طرح را ارائه خدمات شبانه روزی و بدون وقفه دانست و بیان کرد: با بررسی و کنترل روزانه کلیدهای درگاه های ارتباطی، هرگونه مشکلی در زمینه در خواست مشترکین برای دریافت خدمات ۲۳ گانه شرکت و پرداخت قبوض باشد رفع میشود.
در ادامه رئیس خانه فرهنگ آب آبفای استان اصفهان گفت: خانه فرهنگ به عنوان بازوی فرهنگی آبفا وظیفه نهادینه کردن مصرف بهینه آب در سطح جامعه را تعقیب کرده و بر مبنای افق های کلان شرکت همکاری، تعامل و مشارکت همه جانبه با متولیان، کارگزاران و مجریان فرهنگی بویژه شهرداری، آموزش و پرورش، آموزش عالی، بهزیستی و سایر نهادها را در دستور کار قرار داده است.
زهره تشیعی افزود: یکی از اهداف تاسیس خانه فرهنگ ارتقای فرهنگ و آگاهی عمومی و ارتقای سطح سرمایه های اجتماعی و مشارکت همگانی در زمینه مدیریت مصرف آب است این درحالیست که مشارکت از کلیدی ترین مفاهیم فرآیند توسعه فرهنگی است و در دنیای امروز در پرتو مشارکت می توان فعالیت های فرهنگی را به صورت سازمان یافته انجام داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.