تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 37576

دستگيري عامل فروش داروهاي اعتياد آور در اصفهان

دستگيري عامل فروش داروهاي اعتياد آور در اصفهان

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري فردي که اقدام به فروش داروهاي اعتياد آور به معتادان تحت درمان مي کرد خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “حسين بساطي”  بيان داشت: ماموران کلانتري 13 فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي به معتادان تحت درمان داروهاي اعتياد آور مي فروشد موضوع

Print Friendly, PDF & Email

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از دستگيري فردي که اقدام به فروش داروهاي اعتياد آور به معتادان تحت درمان مي کرد خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ “حسين بساطي”  بيان داشت: ماموران کلانتري 13 فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان در پي کسب خبري مبني بر اينکه فردي به معتادان تحت درمان داروهاي اعتياد آور مي فروشد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وي افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات و اطمينان از درستي موضوع طي هماهنگي با مرجع قضائي فرد مذکور را در مخفيگاه خود دستگير و در بازرسي از محل 50 گرم مواد مخدر را کشف کردند .
فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان اظهار کرد: اين فرد با سؤاستفاده از معتاداني که براي درمان خود اقدام مي کردند به آنها داروهاي اعتياد آور فروخته و اين افراد را مجدداً به اين داروها معتاد مي کرد تا بتواند آنها را به خود وابسته کرده و با اين روش در آمد زايي کند.
سرهنگ بساطي با بيان اينکه در اين خصوص پرونده تشکيل و اين متهم براي انجام اقدامات قانوني تحويل مرجع قضائي شد خاطر نشان کرد: از شهروندان مي خواهيم هرگونه موارد مشکوک و اقدامات مجرمانه در محله خود را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.