تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲
کد خبر : 20571

آماده باش کامل نیروهای اجرائی شهرداری اصفهان

آماده باش کامل نیروهای اجرائی شهرداری اصفهان

ارائه خدمات توسط شهرداری اصفهان به عزاداران حسینی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی گفت: با نزدیک شدن تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی مجموعه خدماتی شهرداری اصفهان آماده ارائه خدمات به سوگواران سرور و سالار شهیدان می باشند.به گزارش دنیای اسرار:حسین امیری به اهمیت ارائه خدمات

Print Friendly, PDF & Email


ارائه خدمات توسط شهرداری اصفهان به عزاداران حسینی

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به افزایش خدمات ارائه شده به عزاداران حسینی گفت: با نزدیک شدن تاسوعا و عاشورای حسینی تمامی مجموعه خدماتی شهرداری اصفهان آماده ارائه خدمات به سوگواران سرور و سالار شهیدان می باشند.
به گزارش دنیای اسرار:حسین امیری به اهمیت ارائه خدمات به عزاداران حسینی اشاره و اعلام داشت: در راستای پاسداشت و برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم عزاداری عاشورا و تاسوعا کلیه نیروهای خدماتی شهرداری اصفهان در آماده باش کامل به سر می برند.
وی تاکید کرد : به منظور تسهیل در رفت و آمد شهروندان در این ایام ، پیش بینی نیروی کارگری و ماشین آلات مورد نیاز جهت حفظ نظافت و آراستگی شهر در طول ۲۴ ساعت و جلوگیری از ایجاد هرگونه آشفتگی و بی نظمی گردیده است و همچنین برنامه ریزی دقیق در خصوص حضور کامل ماشین آلات بازیافت در سطح شهر و پاکسازی مداوم معابر از مواد بازیافتی صورت پذیرفته است.
حسین امیری گفت: در صورت نیاز هیئات ها؛ توزیع کیسه زباله و تحویل مخزن زباله بصورت امانی اجرایی می گردد و آموزش لازم به هیئات مذهبی در خصوص مدیریت پسماند و حفظ نظافت اطراف هیئات به همراه کنترل نظافت اطراف هیئات ها در طول ۲۴ ساعت بالاخص در ساعات برگزاری مراسم و بعد از آن اجرا می گردد.
وی ادامه داد: جمع آوری کلیه مصالح ساختمانی و غیر ساختمانی از سطح معابر ، رفع هرگونه سد معبر و آزادسازی معابر تا حد امکان، برنامه ریزی جهت جمع آوری زباله و ضایعات بصورت مداوم از سطح معابر بالاخص معابر اصلی، حضور مداوم خودروهای واتر جت در سطح منطقه جهت شستشوی اثرات نذورات قربانی احتمالی به همراه افزایش تعداد کارگران رفتگر شیفت بعد از ظهر به تعداد مورد نیاز از جمله تدابیر دیده شده به ویژه در تاسوعا و عاشورای حسینی می باشد.
معاون شهردار اصفهان ضمن درخواست از شهروندان به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا گفت: کلیه ایستگاه های آتش نشانی جهت ارائه خدمات احتمالی در آماده باش می باشند و تلاش شده است بازدید مداوم از هیئات مذهبی و کنترل دستورالعملهای ابلاغی صورت پذیرد.
وی گفت: بازدید مداوم از المانهای فضاسازی سطح شهر و رفع نواقص پیش آمده احتمالی، پاکسازی ویژه کلیه زمینهای بایر از ضایعات و کلیه مواد قابل اشتعال و کنترل حفظ نظافت اطراف کارگاه­های عمرانی و قطار شهری توسط مسئولین کارگاه بطور ویژه صورت می پذیرد.

امیری افزود: کلیه کارگاههای عمرانی در مرکز شهر و نقاط پر تردد در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی علیه السلام تعطیل می باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.