تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴
کد خبر : 7063

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان دنیای اسرار:سینما بهمن خوراسگان با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان شهر خوراسگان افتتاح گردید‌.قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت: نام خوراسگان برای من نامی آشناست، زیرا از سال ۵۹ با مردم و مردان بزرگ این منطقه آشنایی داشته‌ام و در جریان انقلاب مردان بزرگی همچون

Print Friendly, PDF & Email

آیین افتتاحیه سینما بهمن خوراسگان

دنیای اسرار:سینما بهمن خوراسگان با حضور شهردار و اعضای شورای شهر و جمعی از شهروندان شهر خوراسگان افتتاح گردید‌.
قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان گفت: نام خوراسگان برای من نامی آشناست، زیرا از سال ۵۹ با مردم و مردان بزرگ این منطقه آشنایی داشته‌ام و در جریان انقلاب مردان بزرگی همچون احمد ربانی و سید محمود حسینی از این منطقه در اصفهان نقشی حیاتی داشته اند.
وی گفت : خوراسگان نقش مهمی در اصفهان داشته و همه ی محله های آن در طول انقلاب نقشی اساسی داشتند و صد البته که چنین شهری استحقاق بهترین خدمات را خواهد داشت و من خوشحالم که در دو دوره خدمتگزار این شهر و مردمش بودم.
وی با ابراز خرسندی از اینکه بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۵ افتتاح شده اظهار کرد: خوشحالم که خوراسگان اصفهان به سینما مجهز شده و این پروژه به صورت مشارکتی با بخش خصوصی (شرکت بهمن سبز) اجرا شده است.
نوروزی در ادامه گفت: در اولین فرصت کلنگ پروژه تقاطع غیرهمسطح نقش جهان به زمین زده شود تا به عنوان دروازه بزرگ ورودی شهر برای مردم ایران شناخته شود و این اتفاق قطعاً رخ خواهد داد.
دکتر نوروزی شهردار اصفهان در این مراسم گفت: ما  ایستاده‌ایم تا به پشتوانه همدلی و همراهی مردم و نگاه عادلانه به امکانات و توجه به مناطق ، شاهد اتفاقات امیدبخش باشیم.
وی تأکید کرد: شهردار منطقه ۱۵ و مردم این منطقه باید بیشتر با هم همدلی داشته باشند و نقطه نظرات خود را بیان کنند، مطمئن هستیم مردان و زنان این منطقه افراد توانمندی هستند که برای پیشرفت منطقه تلاش میکنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.