تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۸:۰۶
کد خبر : 32251

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

دستگیری ۷ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد. به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار،

Print Friendly, PDF & Email

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح ضربتی مقابله با اخلالگران بازار ارز و دستگیری ۷ نفر در این رابطه خبر داد.
به گزارش دنیای اسرار:سرهنگ” کامران ریاحی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در پی افزایش بی رویه نرخ ارز و بی ثباتی در این بازار، پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان طرح ویژه و ضربتی مقابله با اخلالگران و دلالان بازار ارز را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: در این طرح که صبح امروز با قوت تمام به اجرا گذاشته شد تعداد ۷ نفر از دلالان اصلی خرید و فروش ارز که با انجام معاملات فردایی تاثیر زیادی در افزایش قیمت ارز می گذاشتند شناسایی و طی یک عملیات منسجم و ضربتی دستگیر شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: در این عملیات از متهمان دستگیر شده ۵هزار و ۲۴۳ دلار، ۴۷۵ یورو، ۱۵ درهم، ۳۶۰ پوند، ۱۹۵ لیر، ۲۶۰ هزار دینار و هزار و ۶۰۰ فرانک به ارزش ۱۴ میلیارد ریال به همراه تعدادی کارت بانکی، یک دستگاه کارتخوان و مبلغ یکصد میلیون ریال وجه نقد کشف شد.
این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی بر مقابله قاطعانه با اخلالگران و دلالان ارزی تاکید کرد و اظهار داشت: پلیس امنیت اقتصادی بااقتدار کامل با این گونه افراد برخورد قانونی می کند و اجازه برهم زدن امنیت اقتصادی و روانی جامعه را نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.