تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱
کد خبر : 31445

هدیه رئیس‌جمهور به مادر شهید فسایی حادثه تروریستی شاهچراغ تقدیم شد

هدیه رئیس‌جمهور به مادر شهید فسایی حادثه تروریستی شاهچراغ تقدیم شد

 فرماندار ویژه شهرستان فسا با حضور در منزل مادر شهید بهادر آزادی از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، هدیه رئیس‌جمهور به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن را به مادر این شهید تقدیم کرد. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:محمدصادق صفرپور سه شنبه در دیدار با مادر و فرزند شهید بهادر

Print Friendly, PDF & Email

 فرماندار ویژه شهرستان فسا با حضور در منزل مادر شهید بهادر آزادی از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، هدیه رئیس‌جمهور به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه (س) و روز زن را به مادر این شهید تقدیم کرد.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:محمدصادق صفرپور سه شنبه در دیدار با مادر و فرزند شهید بهادر آزادی هدیه ویژه آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس‌ جمهور را به نیابت از وی و استاندار فارس به خانواده این شهید اهدا کرد.
فرماندار ویژه شهرستان فسا در حاشیه این دیدار اظهار داشت: امروز باید تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آنها و شنیدن مشکلات و درخواست های این عزیزان در اولویت برنامه های فرهنگی باشد.
وی بر لزوم رسیدگی به امور خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد و گفت: باید ایثارگری ها ، دلسوزی ها و فداکاری شهدا و ایثارگران برای دفاع از نظام و انقلاب را الگوی خود قرار دهیم.
به گفته وی، عزت، اقتدار ، امنیت و آسایش امروز ما، مرهون و مدیون ایثارگری شهدا ، جانبازان ، آزادگان و صبر و شکیبایی خانواده های آنان است.
شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

پیش از این، استاندار فارس روز جمعه ۲۳ دی‌ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به نیابت از آیت الله رئیسی رئیس‌جمهور با برخی از خانواده‌های شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (ع) و خانواده شهدای امنیت دیدار و از آنها تجلیل کرد.
محمدهادی ایمانیه با جمعی از همسران، مادران و خانواده‌های شهدای حرم مطهر حضرت احمدبن موسی (ع) و شهدای امنیت استان فارس دیدار کرد و گفت: حامل سلام ویژه ریاست محترم جمهور به شما هستم.
استاندار فارس در این مراسم از مادر شهید امیررضا اولادی، مادر شهید حسینعلی پورعیسی، مادر شهید مجتبی ندیمی، مادر و همسر شهید محمد مویدی و مادر شهید علیرضا سرایداران تجلیل داشت.
معاونان استاندار فارس نیز از شمار دیگری از مادران شهدای حرم شاهچراغ (ع) و شهدای امنیت تجلیل کردند.
اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس ۲۴ دی‌ماه به نیابت از رئیس جمهور از مادران و همسران شهیدان محمد مویدی و محمدعلی کیاسی از شهدای امنیت و حوادث اخیر در فارس و حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) تقدیر کرد.
عبدالعلی کریمی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس نیز با حضور در منزل پدر شهید محمدرضا کشاورز از شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ ، هدیه رئیس‌جمهور را به مادر این شهید دانش آموز اهدا کرد.
محسن ربانی‌زاده معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس هم با حضور در منزل شهید علیرضا سرایداران از شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ (ع)، از مادر این شهید تجلیل کرد.
در حمله تروریستی که گروه تکفیری داعش مسئولیت آن را برعهده گرفت، چهارم آبان ۱۴۰۱ زائران حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ (ع) به رگبار بسته شدند که این عملیات تروریستی ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح و مصدوم در پی داشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.