تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸
کد خبر : 17737

کارگاه تولید ماسک در امامزاده ابوالعباس خوراسگان راه اندازی شد

کارگاه تولید ماسک در امامزاده ابوالعباس خوراسگان راه اندازی شد

به گزارش  دنیای اسرار:هیئت امناء آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان برای تامین بخشی از نیازهای بهداشتی مردم ، کارگاه تولید ماسک بهداشتی را در این آستان راه اندازی کرد.به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین بیدرام گفت :خادمان افتخاری آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان

Print Friendly, PDF & Email


به گزارش  دنیای اسرار:هیئت امناء آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان برای تامین بخشی از نیازهای بهداشتی مردم ، کارگاه تولید ماسک بهداشتی را در این آستان راه اندازی کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان حجت الاسلام و المسلمین بیدرام گفت :خادمان افتخاری آستان مقدس امامزاده ابوالعباس (ع) خوراسگان در حرکتی خودجوش پس از گذراندن دوره های آموزشی خاص برای کمک به چرخه تولید ماسک در مبارزه با بیماری ویروسی کرونا،‌ اقدام به دوخت ماسک کرده اند.
حجت الاسلام بیدرام افزود: روزانه بین ۱۵۰۰ عدد ماسک با حضور ۱۵نفر از خادمین افتخاری این آستان تولید می شود
این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد : امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه های فرهنگی اوقاف به صورت مجازی برگزار می شود تا مردم از فواید آن بهره مند می شوند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه دو اصفهان خاطر نشان کرد: برنامه های فرهنگی اوقاف بدون حضور مستمع و از طریق رسانه ملی، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی برای مخاطبان اجرا می شود.
وی یاد آور شد: توزیع ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده به اقشار کم درامد و تقویت روحیه کادر درمانی و پرسنل بیمارستان ها از دیگر اقدامات اوقاف به شمار می رود

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.