تاریخ انتشار : شنبه ۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۷:۵۴
کد خبر : 32096

گردهمایی مسئولان تجاری شرکت مخابرات در اصفهان

گردهمایی مسئولان تجاری شرکت مخابرات در اصفهان

گردهمایی مسئولان تجاری شرکت مخابرات در اصفهان گردهمایی منطقه ای مسئولان تجاری شرکت مخابرات ایران و هفت منطقه مخابراتی، در راستای انتقال مراکز تماس ۱۱۸، بررسی عملکرد مناطق تجمیع شده و ارزیابی منطقه، در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.   به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسم افتتاحیه این گردهمایی ضمن خوشآمد

Print Friendly, PDF & Email

گردهمایی مسئولان تجاری شرکت مخابرات در اصفهان

گردهمایی منطقه ای مسئولان تجاری شرکت مخابرات ایران و هفت منطقه مخابراتی، در راستای انتقال مراکز تماس ۱۱۸، بررسی عملکرد مناطق تجمیع شده و ارزیابی منطقه، در مخابرات منطقه اصفهان برگزار شد.

 

به گزارش دنیای اسرار، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در مراسم افتتاحیه این گردهمایی ضمن خوشآمد گویی به حضار با اشاره به لزوم توسعه سرویس های جدید تجاری در مخابرات گفت: شرکت مخابرات به عنوان با قدمت ترین شرکت مادر تخصصی ارتباطات کشور، باید از مرحله بستر سازی صرف خدمات ارتباطی گذر کند و با بالفعل کردن ظرفیت های بالقوه خود، گام های نوینی در زمینه ارائه سرویس های جدید ارزش افزوده بردارد.

 

اسماعیل قربانی افزود: به عنوان مثال، با نگاه جدید به سامانه پاسخگویی ۱۱۸ می توان سرویس های قابل ارائه از طریق این سامانه را توسعه داد و این سامانه را به پویایی رساند.

 

وی عنوان کرد: امیدواریم میزبانی اصفهان برای این گردهمایی، سرآغاز رقم خوردن اتفاقات بدیع و مثمر ثمری در حوزه سامانه ۱۱۸ باشد.

 

احمد شاه میرزائی معاون تجاری و امور مشتریان مخابرات منطقه اصفهان هم در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه در اصفهان، گزارشی از شاخص های مخابراتی و آخرین وضعیت سرویس های این منطقه ارائه نمود.

 

گفتنی است، در این جلسه با اعطای لوح های تقدیری از زحمات و فعالیت های اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، احمد شاه میرزائی معاون تجاری و خدمات مشتریان منطقه اصفهان، هادی عطار زاده رئیس اداره خدمات پس از فروش مخابرات منطقه اصفهان و رسول تقی عجمی کارشناس مسئول مرکز تماس مخابرات تهران در راستای انتقال تماس مراکز تماس ۱۱۸ تجلیل شد.

 

لازم به ذکر است، برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات و مسائل مربوط به انتقال تماس‌های ۱۱۸، جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد برنامه‌های ثبت مشاغل، جلسه با همکاران منطقه و بررسی موارد و مشکلات آن‌ها، جلسه بررسی و ارزیابی عملکرد منطقه و همچنین موضوعات مربوط به جلسات کمیته کیفیت محصولات و خدمات، بازدید از مراکز تماس آن منطقه و تقدیر و تشویق همکاران و پاسخگویان برتر منطقه از دیگر برنامه های این گردهمایی دو روزه خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.