تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 35148

بیش از ۵۰ درصد عملیات احداث بزرگراه “نائین – طبس” انجام شد

بیش از ۵۰ درصد عملیات احداث بزرگراه “نائین – طبس” انجام شد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۵۶ درصد از عملیات احداث بزرگراه ” نائین- انارک- خور- طبس “ انجام گرفته است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:بهزاد شاهسوندی  گفت:طول جاده نائین- انارک- خور- طبس ۲۵۳ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن به صورت بزرگراهی احداث و بهره برداری شده

Print Friendly, PDF & Email

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: ۵۶ درصد از عملیات احداث بزرگراه ” نائین- انارک- خور- طبس “ انجام گرفته است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:بهزاد شاهسوندی  گفت:طول جاده نائین- انارک- خور- طبس ۲۵۳ کیلومتر است که ۱۴۳ کیلومتر آن به صورت بزرگراهی احداث و بهره برداری شده است.

وی ادامه داد: ۳۰ کیلومتر دیگر از این جاده نیز در یک قرارداد به ارزش یک‌هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال حد فاصل “مشجری” تا “سه‌راهی چوپانان” در دست اجراست و بقیه این مسیر نیز در دست مطالعه است.

وی تصریح کرد: همچنین طرح کنار گذر آران و بیدگل و کمربندی کاشان به صورت مشترک به طول ۷۱ کیلومتر و شامل ۴۳ کیلومتر کنار گذر ” آران و بیدگل” و ۲۸ کیلومتر کمربندی ” کاشان” است که تاکنون روکش آسفالت ۳۰ کیلومتر کنارگذر آران و بیدگل انجام شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

روکش لایه اول بخشی از کمربندی “کاشان” انجام شد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان اظهار داشت: ساخت ۹ کیلومتر از مسیر “ابوزیدآباد” – “کاشان” – “فخره” در شمال استان اصفهان نیز در حال انجام است و علاوه بر این، روکش گذاری لایه اول، سه کیلومتر از کمربندی “کاشان” نیز آن انجام شده و برای تکمیل این طرح، نیاز است بقیه این مسیر آزاد سازی شود.

وی اظهار داشت: برای روکش لایه اول بخشی از کمربندی “کاشان” هم اکنون چهار دهانه تقاطع غیر همسطح زیر گذر کمربندی “کاشان” با محور “نوش آباد” در دست اجراست.

۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا به اصفهان ۲بانده شد

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: با توجه به اهمیت جاده ” شهرضا به اصفهان” ، ۲بانده شدن این مسیر اهمیت زیادی دارد و تاکنون ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا به اصفهان تعریض و ۲بانده شده است.

شاهسوندی ادامه داد: شهرستان شهرضا در حدود ۲۸۰ کیلومتر راه شامل راه‌های اصلی، روستایی و بزرگراهی دارد و هزینه تعریض و عملیات دوبانده‌سازی، ۱۱ کیلومتر از جاده شهرضا به سمت اصفهان در حدود چهار میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان برآورد می‌شود.

وی تصریح کرد: تکمیل این مسیر به علت آنکه بودجه آن در ردیف اعتباری اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قرار دارد، به اداره راه و شهرسازی شهرستان شهرضا تفویض اختیار شده است.

شاهسوندی خاطرنشان کرد: مطالعات مرحله اول جاده ” شازده علی اکبر شهرضا – جرقویه” نیز انجام شده است و برای تکمیل این پروژه، در صورت تکمیل مطالعات جهت اخذ مجوز ماده ۲۳ اقدامات لازم انجام می‌شود.

شاهسوندی تصریح کرد: چند سال گذشته احداث باند دوم مسیر شهرضا به سمت مبارکه و همچنین باند دوم ” شهرضا به سمت دهاقان اجرا شد و در حوزه راه‌های روستایی نیز مسیر ایست بازرسی جاده شیراز به طرف جرقویه در حال بررسی است که در صورت تکمیل مطالعات ، اقدامات مربوط به آن انجام خواهد شد.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.