تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳
کد خبر : 31748

۴۰۰ هزار جلد کتاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده‌سازی شده است

۴۰۰ هزار جلد کتاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده‌سازی شده است

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان: ۴۰۰ هزار جلد کتاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده‌سازی شده است رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا امروز ۱۲۰ تن کتاب که حدود ۴۰۰ هزار جلد است وارد انبار استان شده تا در سیر فرایند لازم

Print Friendly, PDF & Email

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی آموزش و پرورش اصفهان:

۴۰۰ هزار جلد کتاب برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ آماده‌سازی شده است

رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تا امروز ۱۲۰ تن کتاب که حدود ۴۰۰ هزار جلد است وارد انبار استان شده تا در سیر فرایند لازم برای سال آتی قرار بگیرد.

به گزارش دنیای اسرار؛ مهدی منتجب رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان دررابطه‌با آخرین وضعیت فرایند آماده‌سازی کتب درسی سال آینده اظهار داشت: کتب دانش آموزان برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ وارد انبار کتاب شده است.
وی متذکر شد فرایند آماده‌سازی کتب درسی به‌صورت مستمر در حال رصد است تا مشکلات و چالش‌های احتمالی شناسایی شده و در اسرع وقت برطرف شود.
منتجب با تأکید بر ایجاد تمهیدات لازم جهت بر طرف نمودن دغدغه‌های موجود درخصوص کتب درسی سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: تا امروز ۱۲۰ تن کتاب که حدود ۴۰۰ هزار جلد است وارد انبار استان شده تا در سیر فرایند لازم برای سال آتی قرار بگیرد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.