تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲
کد خبر : 31842

افتتاح ۴۰۰ طرح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همزمان با دهه فجر

افتتاح ۴۰۰ طرح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همزمان با دهه فجر

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبرداد؛ افتتاح ۴۰۰ طرح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همزمان با دهه فجر سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر خبرداد. به گزارش دنیای اسرار: علیرضا کشانی در نشست خبری بااصحاب

Print Friendly, PDF & Email

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان خبرداد؛

افتتاح ۴۰۰ طرح شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان همزمان با دهه فجر

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان از افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق با اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر خبرداد.

به گزارش دنیای اسرار: علیرضا کشانی در نشست خبری بااصحاب رسانه  با اشاره به افتتاح ۴۰۰ طرح توزیع برق در دهه فجر گفت: این طرح ها شامل هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه، اصلاح ساختارهای فرسوده و قدیمی شبکه، اصلاح و رفع شبکه‌های معارض در سطح شهر و معابر شهری و نیرو رسانی به مشترکان و متقاضیان جدید در شهرستان اصفهان می باشد.

وی عنوان کرد: برای ۴سال آینده، تولید ۱۰هزار مگاوات انرژی خورشیدی برنامه ریزی شده که اکنون، کلنگ زنی ۱۰۰۰مگاوات در استان شده است.

کشانی عنوان کرد:یک میلیون و ۲۶۵ هزار نفر ساکن شهرستان اصفهان، کوهپایه، ورزنه و جرقویه مشترکان شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان هستند که ۷۵ درصد آن‌ها  ازمشترکان خانگی می باشند.

 سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با بیان اینکه توسعه سامانه های تولید برق خورشیدی در سرلوحه کارهای شرکت توزیع برق است ، افزود: احداث بزرگترین نیروگاه‌ خورشیدی کشور در کوهپایه با سرمایه گذاری شرکت فولاد مبارکه  انجام شد.

وی با اشاره به طرح های افتتاح شده در دهه فجر گفت: : سامانه سپهر که همان سامانه پردازش هوشمند به روز رسانی شبکه است در ایام الله دهه فجر در زمینه هوشمندسازی و اتوماسیون شبکه، در شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان افتتاح شد.

کشانی در خصوص سامانه سپهر توضیح داد: در این سامانه کلیه اطلاعات مشترکین را بصورت مکانیزه در قالب نرم افزارهای جی آی اس و یا نرم افزارهای اطلاعات مکانی  در اختیار داریم که با استفاده از این نرم افزار در قالب بهره برداری و خدمات مشترکین به روز رسانی قبوض و اطلاع رسانی خاموشی ها استفاده می شود.

وی اضافه کرد: سامانه سپهر، کلیه تغییراتی که در شبکه و یا در قالب حادثه و یا مانور در شبکه رخ دهد اطلاعات مشترکان را به‌صورت هوشمند به روز رسانی می‌کند و به صورت زیرساخت در اختیار سایر واحدهای شرکت از جمله بهره برداری و مشترکان قرار می‌دهد.

کشانی با تاکید بر اهمیت مدیریت مصرف انرژی از سوی مشترکین بیان داشت: در حال حاضر کشور با چالش انرژی مواجه است و با پیک بار و مصرف در تابستان و تولید برق مواجه هستیم و در زمستان هم با توجه به افزایش مصرف سوخت به‌دلیل سرمای هوا و کمبود سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های حرارتی با کمبود تولید برق مواجه هستیم.

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان گفت : در قالب اتوماسیون شبکه ۳۱ میلیارد تومان ، ۱۶ میلیارد تومان برای افزایش قدرت مانور شبکه، ۱۲۳ میلیارد تومان در راستای بازسازی و نوسازی شبکه، ۱۳۴ میلیارد تومان در زمینه تامین برق مشترکان جدید، ۱۵ میلیارد تومان برای تامین روشنایی های جدید و ۱۵ میلیارد تومان هم برای مدیریت بار و مکانیزاسیون شبکه برای خاموشی ها و کنترل و مدیریت پیک بار هزینه شده است.

کشانی با اشاره به اهمیت آموزش الگوهای مدیریت مصرف، از انقاد تفاهمنامه با آموزش و پرورش و ارائه برنامه های آموزشی برای ۸۰هزار دانش آموز خبر داد و یادآور شد: در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، تجاری و سایر موارد طرح های ویژه برای مدیریت مصرف اجرا می کنیمتا بتوانیم از ابتدا در سطح مدارس آموزش های لازم را به دانش آموزان ارائه کنیم.

وی افزود:بیش از ۲۳ هزار کنتور هوشمند میزان مصرف مشترکان را به طور کامل رصد می کنند و مشترک از میزان مصرف برق خود، آگاهی پیدا می کنند.

سرپرست شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه طرح هایی از وزارت نیرو به شرکت های توزیع ابلاغ شد که مشوق های خوبی برای مردم است، گفت: یکی از این طرح ها برای کاهش مصرف  طرح ۱مساوی ۵ است  که هدیه ای برای مشترکین کم مصرف می باشد که در این راستا مبلغ ۴۵ میلیارد تومان پاداش پرداخت شده است.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.