تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۰۸
کد خبر : 32704

حجاب ویترین جامعه اسلامی است

حجاب ویترین جامعه اسلامی است

  مدیر مخابرات اصفهان حجاب ویترین جامعه اسلامی است   به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات اصفهان در جلسه ی شورای فرهنگی این مجموعه با اعلام این مطلب گفت: حجاب جلوه بیرونی یک جامعه اسلامی و عفت عمومی نشانه تعالی باطنی آن جامعه است.   اسماعیل قربانی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور با موضوع

Print Friendly, PDF & Email

 

مدیر مخابرات اصفهان

حجاب ویترین جامعه اسلامی است

 

به گزارش دنیای اسرار:مدیر مخابرات اصفهان در جلسه ی شورای فرهنگی این مجموعه با اعلام این مطلب گفت: حجاب جلوه بیرونی یک جامعه اسلامی و عفت عمومی نشانه تعالی باطنی آن جامعه است.

 

اسماعیل قربانی با اشاره به دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور با موضوع عفاف و حجاب اظهار کرد: فرد فرد ما باید طبق تکلیف شرعی و قانونی، مسئولیت خودمان در برپایی و اجرای احکام الهی از جمله موضوع عفاف و حجاب را ایفا کنیم و دین خود را نسبت به خون شهدای عزیز اسلام و انقلاب ادا کنیم.

 

وی با اشاره به هجمه های وارده بر نظام در سال گذشته عنوان کرد: دشمنان مردم و نظام در سال گذشته قصد داشتند با یک جریان برنامه ریزی شده و با سوء استفاده از بانوان به اهداف شوم خود برسند که بحمدالله با هوشیاری مردم و تلاش مسئولین به نتیجه نرسیدند.

 

مدیر مخابرات اصفهان گفت: ما در مجموعه مخابرات بر لزوم رعایت مسئله پوشش از سوی کارکنان و ارباب رجوع تاکید داریم و با برنامه ریزی های فرهنگی و قانونی صورت گرفته در این راستا گام بر خواهیم داشت.

 

گفتنی است در این جلسه، حضار به تحلیل و بررسی راهکارهای مختلف اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و پیشگیری و برخورد با مسئله بی حجابی پرداخته و با تصویب مواردی پیگیر احقاق این مسئله مهم شدند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.