تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰
کد خبر : 32939

جلسه تبیین قانون پایانه های فروشگاهی

جلسه تبیین قانون پایانه های فروشگاهی

در حال حاضر پایانه های فروشگاهی از طرف مودیان و فعالان اقتصادی می بایست منطبق با سند راهبردی و فعالیت شغلی مودی تهیه و به سازمان امور مالیاتی اعلام گردد وفعالان اقتصادی میبایست ضمن ثبت نام در سامانه مودیان نسبت به ارسال اطلاعات فعالیت های اقتصادی از طریق کارپوشه اقدام نمایند . به گزارش دنیای

Print Friendly, PDF & Email

در حال حاضر پایانه های فروشگاهی از طرف مودیان و فعالان اقتصادی می بایست منطبق با سند راهبردی و فعالیت شغلی مودی تهیه و به سازمان امور مالیاتی اعلام گردد وفعالان اقتصادی میبایست ضمن ثبت نام در سامانه مودیان نسبت به ارسال اطلاعات فعالیت های اقتصادی از طریق کارپوشه اقدام نمایند .

به گزارش دنیای اسرار:جلسه آموزش تبیین قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد. در این جلسه آقای مزیکی مدیر کل امور مالیاتی استان ضمن تشریح جایگاه اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان بیان نمودند : امیدواریم بتوانیم اطلاعات لازم در راستای اجرای صحیح قانون با هدف یاد گیری صحیح و به موقع مباحث مرتبط را ارائه نمائیم.

آقای مزیکی مدیر کل امور مالیاتی استان در این جلسه با اشاره به جایگاه این قانون در ایجاد فضای اقتصادی سالم افزودند: بستر اجرای بسیاری از قوانین ، اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه مودیان است . ایشان با اشاره به ماده ۴ این قانون در صحت معاملات بیان داشتند : اولین شرط استفاده از سامانه مودیان ثبت نام فعالان اقتصادی در سامانه مودیان به آدرس. My . tax . gov .ir است که درصورت عدم ثبت نام فعالان اقتصادی در سامانه مذکور میبایست فعالیت آنان متوقف شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان با اشاره به نحوه مدیریت پایانه های فروشگاهی توسط فعالان اقتصادی وسامانه مودیان توسط سازمان امورمالیاتی کشور درخصوص نحوه اتصال پایانه های فروشگاهی به سامانه مودیان بیان داشتند : در حال حاضر پایانه های فروشگاهی از طرف مودیان و فعالان اقتصادی می بایست منطبق با سند راهبردی و فعالیت شغلی مودی تهیه و به سازمان امور مالیاتی اعلام گردد وفعالان اقتصادی میبایست ضمن ثبت نام در سامانه مودیان نسبت به ارسال اطلاعات فعالیت های اقتصادی از طریق کارپوشه اقدام نمایند .

آقای مزیکی با اشاره به جایگاه این قانون دراجرای عدالت اقتصادی بیان داشتند : داده های ارسالی توسط مودی توسط سامانه مودیان مورد بررسی قرار میگیرد و در صورتی که داده های ارسالی منطبق با سند راهبردی باشد مورد پذیرش قرار میگیرد و در غیر اینصورت به مودی اعلام میگردد تا داده های ارسالی را منطبق با سند راهبردی به سازمان امور مالیاتی ارسال نمایند.

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان