تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴
کد خبر : 34216

راه اندازی اتاق فرماندهی رفع بحران در آبفای استان اصفهاند

راه اندازی اتاق فرماندهی رفع بحران در آبفای استان اصفهاند

    مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نشستی با اعضای کارگروه بحران، از راه اندازی «اتاق فرماندهی مقابله با بحران» برای مهار حوادث در سریع ترین زمان ممکن در آبفای استان اصفهان خبر داد.      به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به رفع بحران شبکه فاضلاب در بزرگراه شهید آقابابایی گفت: گستردگی و

Print Friendly, PDF & Email

 

 

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در نشستی با اعضای کارگروه بحران، از راه اندازی «اتاق فرماندهی مقابله با بحران» برای مهار حوادث در سریع ترین زمان ممکن در آبفای استان اصفهان خبر داد.

 

 

 به گزارش دنیای اسرار:حسین اکبریان با اشاره به رفع بحران شبکه فاضلاب در بزرگراه شهید آقابابایی گفت: گستردگی و قدمت تاسیسات آب و فاضلاب یکی از دلایل وقوع حوادث در هر زمان و مکان در استان است، بنابراین «اتاق فرماندهی مقابله بحران» باید در کارگاه های بحران در سطح استان راه اندازی شود.

وی مدیریت دقیق کارگاه بحران را در رفع دقیق و سریع بحران ها بسیار موثر برشمرد و اظهار داشت: برای رفع هرگونه بحران در ابعاد گوناگون در بخش آب و فاضلاب باید نقشه و سناریوی منحصر به‌فرد تدوین شود و سپس آن را به بهترین شکل ممکن عملیاتی کرد که در این میان چگونگی مدیریت کارگاه بحران نقش به سزایی دارد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: مدیریت شرایط بحرانی باید به گونه ای باشد که بتوان با هنرمندی و هوشمندی، با بحران های موجود و تبعات ناشی از آن مقابله کرد و رویکرد پیش دستانه را به مرحله اجرا گذاشت که خوشبختانه آبفای استان اصفهان در مهار و رفع بحران در صنعت آبفا در کشور پیشرو محسوب می شود.

اکبریان مهار حادثه شبکه فاضلاب بزرگراه شهید آقابابایی را موفقیت آمیز خواند و تصریح کرد: با اینکه این حادثه در عمق ۱۲ متر در اتوبان پر تردد به وقوع پیوست اما به دلیل برخورداری آبفا از نیروی انسانی متخصص و باتجربه و همچنین داشتن تجهیزات و امکانات کافی ، توانست این حادثه را در کمتر از ۴۸ ساعت مهار کند.

وی استفاده بهینه از منابع و تجهیزات را مستلزم هماهنگی و همکاری متقابل میان واحدهای مختلف برشمرد و اعلام کرد: واحدهای حراست، روابط عمومی، HSE،GIS ، دفتر بحران و معاونت آب و فاضلاب و سایر بخش های مرتبط در زمان وقوع این حادثه با همکاری و هماهنگی با یکدیگر این حادثه را در حداقل زمان ممکن مهار کردند تا آثار ناشی از وقوع این حادثه را به حداقل کاهش دهند.

 

  

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.