تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر : 34490

برگزاری اولین نمایشگاه «فرانچایز و توسعه کسب‌ وکار» در اصفهان

برگزاری اولین نمایشگاه «فرانچایز و توسعه کسب‌ وکار» در اصفهان

از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه انجام می‌شود؛ برگزاری اولین نمایشگاه «فرانچایز و توسعه کسب‌ وکار» در اصفهان به گزارش دنیای اسرار:اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب ‌وکار از تاریخ ۲۷ الی۳۰ تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب ‌وکار با مشارکت موفق‌ترین

Print Friendly, PDF & Email

از ۲۷ تا ۳۰ تیرماه انجام می‌شود؛
برگزاری اولین نمایشگاه «فرانچایز و توسعه کسب‌ وکار» در اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب ‌وکار از تاریخ ۲۷ الی۳۰ تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.
به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب ‌وکار با مشارکت موفق‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه توسعه کسب‌ وکار و فرانچایز برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این رویداد نمایشگاهی، تمرکز بر موضوعاتی همچون برندسازی، بازاریابی در کسب و کارها، تحقیق و توسعه، استقرار سیستم‌های مالی هوشمند، حقوقی و لجستیکی است.
معرفی ظرفیت‌های صنعت فرانچایز در تولید، اشتغال پایدار، صادرات غیر نفتی، ارتقای توان بهره‌وری در شرکت‌های ایرانی و بهبود زیرساختهای توسعه بازار از محورهای برگزاری این رویداد نمایشگاهی محسوب می‌شود.
لازم به ذکر است؛ در سال‌های اخیر، تهران برای ششمین بار متوالی موفق به برگزاری این رویداد نمایشگاهی شده است و همچنین در سال جاری شهر مشهد برای اولین بار در مهرماه میزبان این نمایشگاه خواهد بود.
اولین نمایشگاه فرانچایز و توسعه کسب ‌وکار از تاریخ ۲۷ الی۳۰ تیرماه در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در کمربندی شرق، روبروی منطقه روشن دشت برگزار می‌شود و علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.hermesbi.com مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۲۱۹۱۰۰۵۴۵۱ و ۰۹۱۲۸۱۳۴۹۸۶ تماس بگیرند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.