تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
کد خبر : 37184

تقدیر از آبفای استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بین دستگاه‌های اجرایی استان

تقدیر از آبفای استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بین دستگاه‌های اجرایی استان

در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان اصفهان صورت گرفت؛ تقدیر از آبفای استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بین دستگاه‌های اجرایی استان شرکت آبفای استان اصفهان موفق شد با عملی کردن شعار «جهاد خدمت رسانی، بهره وری و هم اندیشی سازمانی» در اخذ مصوبات سفر ریاست

Print Friendly, PDF & Email

در جریان سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان اصفهان صورت گرفت؛
تقدیر از آبفای استان اصفهان به عنوان دستگاه برتر پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور در بین دستگاه‌های اجرایی استان

شرکت آبفای استان اصفهان موفق شد با عملی کردن شعار «جهاد خدمت رسانی، بهره وری و هم اندیشی سازمانی» در اخذ مصوبات سفر ریاست جمهوری دراستان پیشرو باشد.
به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان بحث آب را اولویت نخست این استان عنوان کرد و گفت: با هدف خدمت رسانی مطلوب، قبل از سفر رییس جمهور اقدام به تعریف و جمع بندی پروژه های مهم و شاخص آب و فاضلاب در سطح استان نمودیم و با تشکیل کمیته کارشناسی با حضور نماینده نهاد ریاست جمهوری، استانداری، سازمان برنامه و بودجه کشور، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان و پس ازجلسات متعدد، پروژه های مهم و شاخص مشخص و در سفر استانی رییس جمهور مصوب شد.
حسین اکبریان مبلغ مصوبات سفر استانی ریاست جمهوری در بخش آب و فاضلاب را 2700 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با پیگیری ها و مکاتبات متعدد شرکت با سازمان های ذکرشده، از محل اعتبارات ملی، استانی ویژه، استانی، تنش آبی و تسهیلات ماده 56 تخصیص اعتبارات چشمگیری برای پروژه های استان در حوزه آب و فاضلاب در نظر گرفته شد.
وی مهم ترین پروژه های در حال اجرا از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری را بازسازی شبکه فرسوده فاضلاب اصفهان، تصفیه خانه فاضلاب چادگان و تصفیه خانه آب خوانسار عنوان کرد.
مدیر عامل و رییس هیات مدیره آبفای استان اصفهان افزود: با اخذ این اعتبارات و پیگیری های انجام شده، سرعت بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب در سطح استان پیشرفت چشمگیری خواهد یافت و از سال 1403 به بعد شاهد در مدار بهره برداری قرار گرفتن پروژه هایی خواهیم بود که ممکن بود به دلیل عدم تخصیص بودجه، بهره برداری آنها بیش از 10 سال طول بکشد.
گفتنی است آبفای استان اصفهان در بیست و ششمین جشنواره شهید رجایی استان دستگاه برتر در محور «پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری» در بین کلیه دستگاههای اجرایی استان شناخته شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.