تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۴۷
کد خبر : 37951

کسب رتبه های برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان در جشنواره ملی امتداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

کسب رتبه های برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان در جشنواره ملی امتداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

زرینی بر افتخارات خانواده روابط عمومی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور: کسب رتبه های برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان در جشنواره ملی امتداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به گزارش دنیای اسرار:  آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه

Print Friendly, PDF & Email

زرینی بر افتخارات خانواده روابط عمومی های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور:

کسب رتبه های برتر روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان اصفهان در جشنواره ملی امتداد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش دنیای اسرار:  آیین اختتامیه نخستین دوره جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌های برتر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور «سپهر خلجی» رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت، «مهدی رضوی‌کیا» رئیس مرکز روابط‌ عمومی و امور بین‌الملل، مهدی فتاحی مدیر کل دفتر ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعی از مدیران و معاونین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فرهنگی ‌ورزشی تلاش برگزار شد.

در این مراسم و در بخش انتشارات و تبلیغات در سطح ستادی بانک رفاه کارگران، سازمان تأمین اجتماعی و مؤسسه کار و تأمین اجتماعی به ترتیب حائز رتبه اول تا سوم شدند.

در سطح استانی نیز مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان و اداره‌کل بهزیستی استان فارس به صورت مشترک اول، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به‌صورت مشترک دوم و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان و اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی به‌صورت مشترک سوم شدند.

در بخش استانی انتشارات و تبلیغات، مدیریت درمان استان چهارمحال و بختیاری نیز شایسته تقدیر شناخته شد.

در این بخش و در سطح شرکت‌های تابعه زغال‌سنگ پروده طبس و شرکت خدمات ارتباطی رایتل مشترکاً اول، شرکت پتروشیمی خراسان دوم و نفت پاسارگاد و کاغذ سازی کاوه نیز به‌صورت مشترک سوم شدند.

در بخش سایت و زیرپرتال و در سطح ستادی روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی به جهت در اهتمام ویژه در به‌روزرسانی و درج قوانین و مقررات مرتبط با نیازهای مخاطبان و تعامل مطلوب با آن‌ها موفق به کسب رتبه اول، روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران به جهت اهتمام ویژه به نوآوری و خلاقیت و استفاده از مطلوب از فضای سایت و بهره‌گیری از تنوع خبری موفق به کسب رتبه دوم و روابط‌عمومی صندوق حمایت و بازنشستگی آینده‌ساز به واسطه اهتمام ویژه به بهره‌گیری از تکنیک‌های تبلیغی و چشم‌نواز بودن فضای سایت موفق به کسب رتبه سوم شدند.

در این بخش و در سطح استانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان اول، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به‌صورت مشترک دوم و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان سوم شدند.

همچنین روابط‌عمومی گروه صنعتی بارز به جهت اهتمام ویژه به خلاقیت و نوآوری و استفاده از تکنیک‌های فنی خبری به طور توأمان حائز رتبه اول، مدیر روابط‌عمومی شرکت ارج به جهت در اهتمام ویژه به فعالیت‌های تبلیغی و پاسخ به نیازهای مخاطبان و بهره‌گیری مطلوب از فضای سایت رتبه دوم و روابط‌عمومی شرکت ایرانول به واسطه اهتمام ویژه به بهره‌گیری مطلوب از تکنیک‌های ژورنالیستی و گزارش‌های تصویری سوم شناخته شدند.

در این بخش روابط‌عمومی دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

در بخش عکس و در سطح استانی از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی ‌و ‌حرفه‌ای استان اصفهان به‌عنوان رتبه اول، اداره‌کل بهزیستی استان کردستان به ‌عنوان رتبه دوم و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی به عنوان رتبه سوم تقدیر شد.

در بخش عکس و در سطح شرکت‌های تابعه تندیس و لوح تقدیر اول جشنواره به مدیر روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی خراسان، لوح تقدیر دوم به مدیر روابط‌عمومی نفت پاسارگاد و لوح تقدیر سوم به مدیر روابط‌عمومی شرکت خدمات ارتباطی رایتل اهدا شد.

در بخش چندرسانه‌ای روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی در ۴ بخش کلیپ، موشن‌گرافیک، انیمیشن و تیزر رتبه اول شناخته شد. در این بخش روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران نیز دوم شد.

در بخش کلیپ استانی مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان اول، روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان فارس دوم و روابط‌ عمومی اداره کل آموزش فنی ‌و ‌حرفه‌ای استان اصفهان سوم شدند.

در بخش کلیپ‌های تولیدی شرکت‌های تابعه از روابط‌عمومی شرکت دخانیات به‌عنوان رتبه دوم و روابط‌عمومی نفت پاسارگارد به‌عنوان رتبه سوم تقدیر شد.

در بخش تولیدات موشن‌گرافیک استانی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان‌جنوبی به‌عنوان رتبه اول، روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی به‌عنوان رتبه دوم و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به‌عنوان رتبه سوم شناخته شد.

در بخش تولیدات موشن‌گرافیک شرکت‌های تابعه لوح تقدیر برگزیده دوم به مدیر روابط‌عمومی هلدینگ صنایع عمومی تأمین به‌عنوان تنها برگزیده این بخش اهدا شد.

در بخش انیمیشن نیز تنها اثر برگزیده از روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان زنجان حائز رتبه برتر شناخته شد.

در بخش پویش رسانه‌ای و تبلیغاتی و در سطح ستادی از مدیر روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران به‌عنوان تنها برگزیده تقدیر شد. در بخش استانی نیز اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اول، اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی دوم و مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان سوم شدند. در سطح شرکت‌های تابعه نیز لوح تقدیر و تندیس برگزیده اول به مدیر روابط‌عمومی شرکت دخانیات و لوح نفر دوم به مدیر روابط‌عمومی شرکت زغال‌سنگ پروده طبس اهدا شد.

در بخش شبکه‌های اجتماعی و در سطح ستادی روابط‌عمومی سازمان تأمین اجتماعی اول، روابط‌عمومی بانک رفاه کارگران دوم و روابط عمومی مؤسسه کار و تأمین اجتماعی سوم شدند.

در این بخش و در سطح استانی تنها برگزیده روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران بود. در سطح شرکت‌های تابعه نیز روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی خراسان، روابط‌عمومی شرکت دخانیات و روابط‌عمومی نفت پاسارگاد به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش تولید محتوای رسانه‌ای (خبر، گزارش، یادداشت و مصاحبه) در سطح ستادی به دلیل عدم رسیدن آثار دریافتی به حد نصاب لازم‌، از بخش داوری حذف شد. در سطح استانی بخش خبر داور جشنواره هیچ اثری را حائز رتبه اول و دوم ندانست و تنها مدیر روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان موفق به کسب رتبه سوم شد. در این بخش یادداشت روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان آذربایجان‌شرقی حائز رتبه سوم شد.

در بخش تولید محتوای رسانه‌ای و در سطح شرکت‌های تابعه شرکت خدمات ارتباطی رایتل اول، شرکت پتروشیمی خراسان دوم و شرکت دخانیات سوم شناخته شد.

در بخش پاسخگویی رسانه‌ای هیچ‌کدام از سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه در سطح ستادی حائز رتبه نشدند و در سطح استانی از روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان قزوین، روابط‌عمومی اداره‌کل بهزیستی استان فارس و اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خراسان شمالی تقدیر شد.

در بخش ویژه رشد تولید مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان اصفهان موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر برگزیده اول و مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان نیز به‌عنوان برگزیده دوم معرفی شد. در سطح شرکت‌های تابعه نیز از شرکت پتروشیمی خراسان و شرکت دخانیات به‌عنوان برگزیدگان اول و دوم تقدیر شد.

در بخش پیوست رسانه‌ای مدیر روابط‌عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان هرمزگان و مدیر شرکت پتروشیمی خراسان در سطح‌های استانی و شرکتی موفق به دریافت تندیس و لوح برگزیده اول شدند.

در بخش مستندسازی رویداد نیز هیئت داوران روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی و روابط‌عمومی شرکت پتروشیمی خراسان را به‌عنوان برگزیده اول در سطح استانی و شرکت‌های تابعه معرفی کردند.

داوری نخستین دوره جشنواره ملّی امتداد را محمود مختاریان، علیرضا کتابدار، ایمان شمسایی، حمید ضیایی‌پرور، محمدمهدی خیرجو، احسان صالحی، افشین محمدی، محسن اسلام‌زاده و امیر خالقی برعهده داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.