تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۰
کد خبر : 4856

معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش در حاشیه نمایشگاه عمران و ساختمان

معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش در حاشیه نمایشگاه عمران و ساختمان

پایگاه خبری دنیای اسرار معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش در حاشیه نمایشگاه عمران و ساختمان معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان، فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش معرفی می شوند. به گزارش دنیای اسرار ، مصطفی خانزادی معاون

Print Friendly, PDF & Email

پایگاه خبری دنیای اسرار

معرفی فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش در حاشیه نمایشگاه عمران و ساختمان

معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در حاشیه برگزاری چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان، فرصت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی کیش معرفی می شوند.

به گزارش دنیای اسرار ، مصطفی خانزادی معاون عمرانی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های سرمایه گذاری در پروژه های عمرانی جزیره کیش است گفت: چهاردهمین نمایشگاه عمران و ساختمان از ۱۱ تا ۱۴ آبان ماه جاری با حضور۹۰ شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود و این نمایشگاه بستر مناسبی برای تعامل فعالان عمرانی وصنعت ساختمان است .

وی افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگان آخرین دستاوردها و توانمندی های خود را در حوزه ماشین‌ آلات و تجهیزات عمرانی، تکنولوژی و خدمات در زمینه عمران و ساختمان، مصالح ساختمانی، لوله و اتصالات، تأسیسات گرمایشی و سرمایشی، مصالح پایه ساختمانی، آسانسور، شیرآلات بهداشتی، دکوراسیون داخلی، در و پنجره، درب‌های اتوماتیک، برق و الکتریک، یراق آلات، صنایع کاشی و سرامیک، رنگ و رزین، پوشش های دیوار و کف، سنگ و ماشین آلات، انبوه سازان، شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، اماکن تجاری و عمومی، تعاونی‌های تولیدی صنعتی و مسکن، بیمه، صنایع زیربنایی آب و گاز، خدمات فنی و مهندسی عرضه می کنند.

خانزادی با اشاره به حضور مهندسان و گروه های مشاور در حوزه عمران و ساختمان در این نمایشگاه گفت: در حاشیه این نمایشگاه با برگزاری تور بازدید از پروژه های عمرانی و آسیب شناسی فعالیت های عمرانی کیش با نگاه کیفی نبودن مصالح در نشستی تخصصی، تلاش می کنیم از توان تخصصی و علمی که در نمایشگاه عمران و صنعت ساختمان کیش وجود دارد برای توسعه جزیره کیش و ارتقاء کیفی عمران وصنعت ساختمان بهره گیریم.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین المللی عمران و ساختمان به مدت چهار روز و در فضایی به وسعت ۱۴ هزار متر مربع در مرکز نمایشگاه های بین‌ المللی کیش برگزار می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.