تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
کد خبر : 33604

بازدید مدیر مخابرات اصفهان از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات

بازدید مدیر مخابرات اصفهان از روابط عمومی به مناسبت روز ارتباطات

    اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد حسام رحیمی مدیر دفتر، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات از مجموعه روابط عمومی بازدید کرد. به گزارش دنیای اسرار، اسماعیل قربانی در این دیدار که صبح امروز -چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۲- صورت گرفت؛ با اعطای شاخه گلی از تلاش های

Print Friendly, PDF & Email

 

 

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه محمد حسام رحیمی مدیر دفتر، به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه روز روابط عمومی و ارتباطات از مجموعه روابط عمومی بازدید کرد.

به گزارش دنیای اسرار، اسماعیل قربانی در این دیدار که صبح امروز -چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت۱۴۰۲- صورت گرفت؛ با اعطای شاخه گلی از تلاش های رئیس و کارکنان این مجموعه تجلیل و قدردانی کرد.

وی در ادامه از نزدیک درجریان فعالیت های روابط عمومی قرار گرفت و با کارکنان این اداره به گفت و گو پرداخت.

گفتنی است، روز ارتباطات و روابط عمومی در تاریخ ۱۷ می و ۲۷ اردیبهشت گرامی داشته می شود که نشان از اهمیت ارتباط و چگونگی انتقال اطلاعات در سراسر جهان دارد.

لازم به ذکر است، در واقع روز جهانی ارتباطات در تلاش است پل‌های ارتباطی قوی و مستحکم‌تری میان کشورهای مختلف و مردم جهان ایجاد کند و همچنین فناوری‌هایی که برای گسترش ارتباطات و زیرساخت‌های مخابراتی ساخته و استفاده شده را توسعه دهد.

شایان ذکر است، نقش و جایگاه روابط عمومی در دنیا بعنوان هنر هشتم نامیده شده که این هنر به واقع برای ارتقای سطح مدیریتی یک سازمان کمک بزرگی می کند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.