تاریخ انتشار : شنبه ۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 34999

آغاز به کار مجدد پروژه نیمه تمام احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان

آغاز به کار مجدد پروژه نیمه تمام احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان

  پروژه نیمه تمام احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، با تخصیص بخشی از اعتبار مورد نیاز، مجددا عملیاتی گردید. به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز این پروژه جزء اعتبارات مصوب سفر استانی ریاست جمهوری است، عنوان کرد: قرارداد جدید با مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان برای آغاز

Print Friendly, PDF & Email

 

پروژه نیمه تمام احداث تصفیه خانه فاضلاب چادگان، با تخصیص بخشی از اعتبار مورد نیاز، مجددا عملیاتی گردید.

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل آبفای استان اصفهان با بیان اینکه بخشی از اعتبارات مورد نیاز این پروژه جزء اعتبارات مصوب سفر استانی ریاست جمهوری است، عنوان کرد: قرارداد جدید با مبلغ ۱۸۰ میلیارد تومان برای آغاز به کار مجدد این پروژه منعقد گردیده که عمده آن مربوط به خرید و نصب تجهیزات فیلتراسیون و ادامه عملیات سازه ای است.

حسین اکبریان با بیان اینکه تا کنون ۳۵ کیلومتر خط انتقال و شبکه جمع آوری فاضلاب اجرا شده است، گفت: ساخت دو ایستگاه پمپاژ و اجرای حدود ۲۵ کیلومتر شبکه در این پروژه باقی مانده و کل طرح شامل تصفیه خانه، ایستگاه پمپاژ و شبکه، ۵۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی خاطر نشان کرد تصفیه خانه تا کنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در قسمت سازه ای داشته است و در صورت محقق شدن اعتبارات تخصیص یافته، مدول اول تصفیه خانه فاضلاب چادگان در اواسط سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می رسد.

گفتنی است احداث این تصفیه خانه از سال۱۳۹۲ با صرف هزینه ای بالغ بر ۱۹۰ میلیارد ریال آغاز شده است و برای برخورداری مردم چادگان از خدمات شبکه فاضلاب باید ۵۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه فاضلاب اجرا شود، همچنین این پروژه با سیستم لجن فعال و تصفیه تکمیلی uf (فیلتراسیون) که یکی از پیشرفته ترین سیستم های تصفیه فاضلاب است، با ظرفیت تصفیه ۲۳۳۰ متر مکعب در شبانه روز با دو مدول عملیاتی خواهد شد.

 

 

 

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.